Nie szczepionki na COVID-19 a naturalna odporność organizmu, czyli jak zwiększyć moc naszego systemu odpornościowego?

Udostępnij

Najważniejsze jest to, że musisz codziennie wspierać i wzmacniać swój układ odpornościowy nie tylko z powodu COVID-19, ale także z powodu chorób serca, raka i dziesiątek innych rzeczy, które mogą cię zabić. Bóg stworzył owoce i warzywa, aby wzmocnić i odżywić nasze ciała. Nie jesteś bezradny i nie jesteś bezsilny, gdy COVID szaleje na całym świecie i nie myśl ani przez chwilę, że tak jest. Bądź aktywny i zacznij już teraz odżywiać i wzmacniać swój organizm, masz układ odpornościowy, więc go nakarm!


Szaleństwo naukowe połączone z czystej jakości obłędem pseudo medycznym, stworzyło twór o nazwie pandemia koronawirusa SARS-CoV-2, powodującego chorobę COVID-19. Co do wiarygodności istnienia wspomnianej pandemii to można napisać krótko, że jest ona tak realna jak realne są wyniki testów PCR, które wykrywają koronawirusa w mleku, papai, soku Tymbark, mrożonkach a nawet w materii nieożywionej to jest w oleju silnikowym. Zatem jest to czysty kabaret lub też tragikomedia.

Niemniej jednak powstał wariant Delta koronawirusa SARS-CoV-2 i teraz to on wiedzie prym. Oczywiście należy wyraźnie napisać, że wyżej wspomniany wariant istnieje, jednak jego zagrożenie czy też siła oddziaływania są na poziomie grypy (aczkolwiek w mojej opinii, nawet poziomu grypy wariant Delta nie osiąga). Tak czy owak, wariant ten istnieje, więc dobrze byłoby popracować nad odpornością organizmu, ponieważ zbliża się jesień i czas infekcji (nie tylko koronkowych).

Dlatego piszemy wam Szanowni Państwo: dla własnego dobra zapomnijcie o tak zwanych szczepionkach na COVID-19. One są praktycznie bezwartościowe, no… może jedynie działają tak, że w destrukcyjny sposób wpływają na przeprogramowanie układu odpornościowego organizmu. Ja jednak osobiście polecam unikać majstrowania przy własnym genotypie i postawić przede wszystkim na naturalną odporność organizmu. Dlatego najważniejsze jest to, aby codziennie wspierać i wzmacniać swój układ odpornościowy nie tylko z powodu COVID-19, ale także z powodu chorób serca, raka i dziesiątek innych rzeczy, które mogą cię zabić.

Pozwólcie jednak, że nim przejdziemy do konkretów, pozwolę sobie na małą prywatną wstawkę. Otóż widziałem, jak Bóg darował mi życie wiele razy w ciągu tych ostatnich lat, kiedy z łatwością mogłem umrzeć, a tego nie zrobiłem, tak się nie stało i nadal żyję i mam się świetnie, po mimo licznych przeciwności losu, (ale to normalne, taki jest też urok życia). To też pośród tego kryzysu pandemicznego, ponownie powierzę się opiece Boga. Wam również to polecam.

I nie, nie jestem jedną z tych osób, które stronią od nowoczesnej medycyny, uważam, że jest ona słuszna i ma swoje miejsce w sytuacjach nagłych, takich jak szalejące infekcje, problemy krążeniowo-oddechowe i tym podobne. Ale Big Pharma nie ma żadnej odpowiedzi na to, jak utrzymać cię w zdrowiu, jak wzmocnić twój system odpornościowy, który notabene Bóg w tobie umieścił. Mając to na uwadze, chcę podzielić się z Wami tym, co robię, na co dzień, aby zachować siłę i zdrowie. Nic z tego nie zaszkodzi, a tylko pomoże wam wzmocnić się przed COVID-19 lub jakąkolwiek inną chorobą.

Przyjmuję od 400 do 600 mg dziennie glicynianu magnezu i cytrynianu magnezu w różnych formach. Niskie spożycie magnezu wiąże się z przewlekłym stanem zapalnym, który jest jednym z czynników starzenia, otyłości i chorób przewlekłych. W jednym z badań stwierdzono, że dzieci z najniższym poziomem magnezu we krwi mają najwyższy poziom markera stanu zapalnego CRP. Alkohol pozbawia organizm tego niezbędnego minerału, więc przestań pić.

Ponad to każdego dnia biorę około 1800 mg czosnku i podobnie jak magnez, czosnek jest jednym z tych stosunkowo tanich „cudownych leków”, które mogą zdziałać niesamowite rzeczy dla twojego zdrowia. Wiadomo, że suplementy czosnku wzmacniają funkcję układu odpornościowego. Jedno duże, 12-tygodniowe badanie wykazało, że codzienny suplement czosnku zmniejszył liczbę przeziębień o 63% w porównaniu z placebo. Może również obniżyć ciśnienie krwi, chronić przed udarami i zawałami serca oraz odtruwać wątrobę.

Co jeszcze? Każdego dnia biorę 3000-5000 mg witaminy C, a niezliczone korzyści zdrowotne witaminy C są dosłownie tak liczne, że nie sposób ich wszystkich tutaj wymienić. Najważniejsze w przypadku witaminy C jest to, że podobnie jak w przypadku wszystkich suplementów, musisz przyjmować wysokiej jakości złożoną formę i regularnie przyjmować wystarczającą jej ilość, aby coś zmienić w swoim organizmie na znaczny plus.

Witamina D3, absolutnie niezbędna dla około stu różnych funkcji organizmu. Codziennie biorę 2000 -4000 IU. Witamina D3, znana również jako „witamina słońca”, zapewnia korzyści w całym organizmie. Gdy krąży w krwiobiegu, pomaga w wchłanianiu wapnia i fosforu, co pomaga utrzymać mocne kości. Bierze udział w zdrowym układzie odpornościowym i jest korzystna dla nastroju, zdrowia serca, a nawet utraty wagi. Możesz pozyskać witaminę D również z pożywienia i suplementów. Natomiast twoja skóra wytwarza witaminę D3, gdy jest wystawiona na działanie promieni słonecznych.

Nie możemy zapominać również o cynku. Cynk jest niezbędnym minerałem, z którego organizm korzysta na niezliczone sposoby. W rzeczywistości cynk jest drugim najliczniej występującym minerałem śladowym w twoim ciele – po żelazie – i jest obecny w każdej komórce. Cynk jest niezbędny do działania ponad 300 enzymów, które wspomagają metabolizm, trawienie, funkcjonowanie nerwów i wiele innych procesów. Ponadto ma kluczowe znaczenie dla rozwoju i funkcji komórek odpornościowych. Nie potrzebujesz dużych ilości, jako minerał śladowy, biorę 50mgs dziennie.

Czas na tak zwany B-KOMPLEKS, czyli Witaminy z grupy B. Otóż witaminy te odgrywają kluczową rolę w utrzymaniu dobrego zdrowia i dobrego samopoczucia. Jako budulec zdrowego organizmu, witaminy z grupy B mają bezpośredni wpływ na poziom energii, funkcjonowanie mózgu i metabolizm komórkowy. Biorę dawkę 100mg dziennie.

Jedz tyle owoców i warzyw, ile możesz znieść, nie tylko ze względu na błonnik, ale także na zapas składników odżywczych, którymi naprawdę są. Spróbuj zjeść na śniadanie płatki owsiane. Twoje ciało cię za to pokocha. Kiedy robisz płatki owsiane, nie żałuj również cynamonu. Aldehyd cynamonowy, jeden z głównych aktywnych składników cynamonu, może pomóc w zwalczaniu różnego rodzaju infekcji. Wykazano, że olejek cynamonowy skutecznie leczy infekcje dróg oddechowych wywołane przez grzyby. Może również hamować wzrost niektórych bakterii, w tym Listeria i Salmonella.

Najważniejsze jest to, że musisz codziennie wspierać i wzmacniać swój układ odpornościowy nie tylko z powodu COVID-19, ale także z powodu chorób serca, raka i dziesiątek innych rzeczy, które mogą cię zabić. Bóg stworzył owoce i warzywa, aby wzmocnić i odżywić nasze ciała. Nie jesteś bezradny i nie jesteś bezsilny, gdy COVID szaleje na całym świecie i nie myśl ani przez chwilę, że tak jest. Bądź aktywny i zacznij już teraz odżywiać i wzmacniać swój organizm, masz układ odpornościowy, więc go nakarm!


Przeczytaj również:

Sekret SARS-CoV-2 dotyczy tego, czym jest koronawirus, czym jest ta bezobjawowa pandemia.


Autor. Zespół salon-informacyjny.pl

Wszelkie prawa zastrzeżone.

Fot. pixabay.com


 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.